Image
krecipupa_live_1140.jpg

Przedstawiamy
KRĘCIPUPA
Niedziela 14 czerwca o 15:00

Uspokój się. Usiądź choć na chwilę. Przestań się KRĘCIĆ.
Nie mogę. Nie chcę!

Muzyczno-ruchowy spektakl dla najnajmłodszych i ich rodziców. Opowieść o niepowstrzymanej potrzebie ruchu i niemożności powstrzymania się od KRĘCENIA.

KRĘCIPUPA przenosi widza w świat abstrakcji plastycznej, wykorzystując w tym celu przedmioty codziennego użytku.
Domowa przestrzeń, w której rozgrywa się akcja przedstawienia, nabiera nowych znaczeń, otwierając widza na nieoczekiwane skojarzenia i rozbudzając jego wyobraźnię.

UWAGA: Udział w spektaklu grozi napadami wesołości. Może wystąpić problem z powstrzymaniem się od tańca. Poważni rodzice wchodzą na własną odpowiedzialność.

Koprodukcja Fundacji LALE.Teatr i Wrocławskiego Teatru Lalek

REŻYSERIA, SCENARIUSZ, SCENOGRAFIA
Tomasz Maśląkowski

MUZYKA Grzegorz Mazoń

CHOREOGRAFIA Maćko Prusak

OBSADA
Tomasz Maśląkowski
Grzegorz Mazoń

 

dotychczas w cyklu mogliście obejrzeć:

29.03 | SAM, czyli przygotowanie do życia w rodzinie

Komedia muzyczna adresowana do młodzieży gimnazjalnej i licealnej.

Tytułowy bohater – trzynastoletni Samuel – wydaje się być typowym klasowym outsiderem: pochodzi z inteligenckiej rodziny, nosi okulary, nie uprawia sportu, a wolny czas spędza przy pianinie. Szkolni koledzy (oczywiście) lekceważą go, a dziewczyny (rzecz jasna) nie zwracają na niego uwagi. Ten pozornie schematyczny obraz szybko się komplikuje. Zgodne małżeństwo rodziców Sama rozpada się, w jego życiu pojawia się Ta Jedyna, a wszystko razem sprawia, że chłopiec zaczyna mieć problemy w szkole.

TEKST Maria Wojtyszko
REŻYSERIA Jakub Krofta
SCENOGRAFIA Anna Chadaj
MUZYKA Grzegorz Mazoń

OBSADA
MAMA Kamila Chruściel
VIOLA Agata Kucińska
PANI SHULTZ, BABCIA GRZESIA, MAMA VIOLI, CHOMIK DOBRA Marta Kwiek
MAJA GOTUJE, GOSIA, DZIENNIKARKA, NOWE DZIEWCZYNY TATY Patrycja Łacina-Miarka
SAM Grzegorz Mazoń
TATA Radosław Kasiukiewicz
GRZESIEK Marek Koziarczyk
TATA VIOLI, CHOMIK ZŁA, DRAGAN Konrad Kujawsk

UWAGA
Nagrania prezentowane w ramach cyklu mają charakter roboczy i zostały dokonane w celach dokumentacyjnych. Korzystamy z nich podczas wznowień albo zastępstw. Nie były reżyserowane z myślą o prezentacji online. Niektóre z nich to rejestracje prób generalnych bez udziału widzów. Udostępniamy je wyłącznie ze względu na szczególne okoliczności. Nie zastąpią one wizyty w teatrze, ale mogą być dla Was okazją do zajrzenia w teatralne kulisy.